Kızım 16 aylık neredeyse hiç bişey yemiyor tüm gün sadece beni emiyor arada bir bi kaç lokma yerse yiyor devam sütü falan mı başlamalıyım çok zayıf çocuk enerjisi yerinde genel itibariyle sorunu yok ama yemek de yok gece iki kez emmeye kalkıyor belki de aç olduğu için bakım için değil siz bu tarz bişey yaşadınız mı ne yaptınız