huhuuu 1 haftaya kadar ek gıdaya başlayacağız. Siz çocuklarınız için hangi zeytinyagını kullanıyorsunuz?
beybitolat huhuuu biz egede yaşadığımız için orjinal zeytinden yağ yapılıyor köylerde. Oradan alıyoruz. Çok şükür bu zamana kadar hiç kabızlık yaşamadık 11 aylık
monica50 huhuuu evde kendimiz de naturel markasız kullanıyoruz çok fark yok bence ya kokusu tadı iyi memnunum. onun dışında elma suyu konsantresi hurma özü keçiboynuzu pekmezi tahin karadut özü gibi şeyler de aldım hepsi çok güzel