Bebeğim 3 gündür asla eskisi gibi değil. Hafif ateşi var ama genelde 38in üstüne çıkmıyor. Aşırı huysuz ve bana yapışık bir şekilde yaşıyor. İştahı güzeldi aslında ama hiçbir şey yemek tadına bakmak görmek dahi istemiyor. Kucağımda uyuyor bırakınca uyanıyor ve çok yoruldum bu nedir? Şu ana kadar zor olmayan bir bebekti bu nerden çıktı şimdi? Bir yandan da diş gibi duruyor ama etkiler mi bu derecede