duygu_yigit_kerem Kızlar 3 haftalık bebeğim var ve gazdan uyuyamıyor ne gece ne gündüz farketmiyor metsil damla kullandık ama işe yaramadı sürekli acı çekiyor kendini sıkıyor yok mu bir önerisi olan ya lütfen yardımmm (hem mama hem süt ile besleniyor)
miracefe748_ duygu_yigit_kerem ayy bende burda bekleyeyim seninle aynı durumdayım hem anne sütü hem mama içiyoruz anne sütü yetersiz olduğu için. İlk Aptamil pronatura kullandı daha sonra eşim aynısı sanıp Aptamil prosyneo almıştı onu kullandım sma comfort bebeğe güzel kilo aldırıyor gaz yapmıyor denildi ona geçtik ama bebeğim de kusma yaptı kabızlık yaptı sma comfort. Hipp anne sütüne en yakın mama dediler onu kullandık bebeğim içmedi yüzünü şekilden şekile soktu. Şuan tkrr Aptamile döndük içlerinden en iyisj yine bu dedik. Şimdi kabız ve gaz sancısı çekiyor metsil gaz damlası kullandık fayda etmedi.gaz masajı yaptık ama bana mısın demedi
miracefe748_ duygu_yigit_kerem mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı köy fayda eder dediler bana bebeğim içmedi mamayı. Şimdi de mama reddi başladı içmiyor ağzını açmıyor ztn sütüm yeterli değil. Emerken yeterli süt gelmediği için ağlama krizlerine giriyor ztn kolik bebek kendisi
morinah duygu_yigit_kerem elma yağı deneyebilirsiniz çoğu kişi fayda görmüştür ayaklarında hep çorap olsun kiraz çekirdeği kemeri iyi gelir biz nurse harveys çok memnun kalmıştık başka önerebileceğim bişey yok geçiyor o günler de allahın izniyle ♥️
duygu_yigit_kerem miracefe748_ gerçekten dertlerini anlayıp çözmek çok zor biogaia diye bir damla varmış özel çok methediyorlar onu denemeyi düşünüyorum bir de sab simplex