Günaydın hanımlar oğluma 3 gündür tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum çişi bazen altına bazen tuvalete yapiyoruz onda sıkıntı yok ama kakayi altına yapıyor kesinlikle tuvalete yapmak istemiyor yasida küçük değil 3 yaşında anlatıyorum gösteriyorum ama yok diyor inat ediyor neyapmam lazım aslında 2. Çocuğum ilk cocugumda hiç zorlanmadım hemen öğrendi. Bunda çok stres oldum sanki hiç ogrenemeyecek gibi hissediyorum neyapmam lazım başına gelenler nasıl hallettiniz bu durumu 🙂↕️