Ozlemsnmz ay canım valla bende aynı durumdayım galiba doğum yapalı 55 gün oldu mide bulantısı var bi kaç gündür doğumdan sonra lekelenmem oldu iki defa sonrasında hiç bişey yok hemen mide bulantısı olmaz biliyorum ama psikolojiktir inşallah diye dua ediyorum sezaryenle doğum yaptım bu arada bende beni de korkutan dikişlerim