Doğduğundan beri prima aktif bebek/premium ve molfix kullandım geceleri ve dışarda prima bağlarım evde gündüz geceye kadar molfix bağlarım. Dün e bebekte molfix yoktu beyaz paket 6 no alıyoruz normalde, 20 aylık kızım. Pofy diye bir marka varmış denemek için onu aldım 100 lü gece için bir şey diyemem bağlamıyorum gece primadan başka ama gündüzleri şuanlık iyi. Fiyat performans bence