mbabygirlm Böyle bir şey olsa ben çocuğuma değil kendime kızarım. Hatta imkanım olsa kendimi döverim. 2 yaşında bebeğin kontrolsüz bir şekilde sabunla işi yok. “Ah kızım bak bu kimyasal madde, içersen ağzın, boğazın, miden tahriş olur, bağırsakların yanabilir, nefesin daralır, bilinç kaybı yaşarsın”dan anlamayacağına göre sabuna ulaşmaması için gerekeni yapmak bize düşüyor.
Hiç kızmayanlarla bir tutmayın kendinizi. Siz çok kızıyorsunuz belli ki. Çok üzüldüm bu soruyu sormasına.
Geçmiş olsun.