Rabiiul isofix sağlamlık açısından gerekli. Bizm araçta isox baglantısı yoktu eski oldugu için. Öyle oldugu halde isofixli aldım. Bağlantı demirleri satılıyordu ondan aldım araca öyle sabitledim. İsofix olmadan dönme ve yatma özelliğini kullanamıyorsunuz araçlarda