210624 Geceleri çok uyanmiyordu ama bu 3 günden beri ağlayarak uyaniyor , geri uyutuyorum yine ağlayarak uyaniyor bir yeri ni ağrıyor rüya ni görüyor ben anlamıyorum. Sizinde bebeğinizin uykusu nasil böyle ağlayarak bebegi uyanan var mı
Purpleblueyellow 210624 17. Ayda birebir aynısını yaşadım bence diş kaynaklıdır 10 güne yakın sürdü ve şimdi duruldu şükür
mombarbie_ 210624 korkmuş olabilir mi benim kızımı biri ne zaman korkutss ya da ne zaman korksa ağlayarak uyanır ayrılık kaygısı yaşamışsa oda olabilir birine bırakıp gittiniz mi
ayazannesii 210624 benim oğlum da 15 aylık geceleri çok sık ağlıyor sağlıkocağında hemişereye sordum diş çıkarıyor geceleri yatırırken calpol versem olurmu diye olur ama 4 saatlik ara ile ver sürekli verme demişti eczaneden de diş için toz aldım onu da veriyorum arada rahatlıyor ama çocuk işte bilemiyoruz ki dişi mi ağrıyor rüyasında mı korktu karnımı ağrıyor susadı mı açmı yada acıktı mı anne kokusu için uyanan ağlayan bebek yada çocuk olabiliyormuş bu annelik ne kadar çok güzel bişey se bi o kadar da zor Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲💖🧿
ecempeker 210624 valla 15 aylık benim oğlan azıları çıkarıyor ubgün baktım arkadanda bir di ş görübüyor bende bilmiyorum
bilmez Purpleblueyellow ne kadar sürdü acaba oğlum da 10 gün sonra 17 olacak bir haftadır bu problemleri yaşıyorum azı dişleri çıkalı aylar oldu acaba atak olabilir mi sizce 👀
dmlyksl bilmez bende 15.ayda başladı dişi muhtemelen sürekli uyanma uykuya aşırı direnme saatlerce geri uyumama sanki çok uyumuş gibi sabah 4 te 6 da güne başlamak isteme çok yıpratıcı bi süreç şuan 17 aylık bitmiş olması lazım kısa bi süre uyudu gibi oldu yorgun düştü sanırım bikaç gğn sonra yine başladı ne zaman geçecek acaba ne yapmalı tecrübeli biri olsa da yazsa
210624 mombarbie_ yok full beraberiz , neyden korkmuş olabilir ki , atak yada dis tir diye düşünüyorum sma bilmiyorum
dmlyksl 210624 öyle düşünmeyin sanırım bu ayda yüksek derecede ayrılık kaygısı gelişiyor bu sebeple korky da oluyor biyerde okumuştum karanlık ve tek kalma korkusu da bu dönem ortaya çıkıyormuş