olivettii yani çok sorun olacağını sanmıyorum.zaten göreve başlamadan hastaneden genel bir sağlık raporu alacaksınız ozaman psikiyatriyle de görüşüyorsunuz sıkıntı olacağını sanmam.Sonuçta göreve başladıktan sonra da gitmiş olabilirdiniz.ilaç kullandınız mı peki.aklınızda olsun böyle şeylerde tanı koydurmayın doktora ilacıda reçete etmesin eczaneden reçetesiz alın.günümüzde psikiyatriye gitmeyen insan nadirdir zaten