Kızlar merhaba 21 aylık oğlum var kahvaltı da hep tahin bal pekmez fındık fıstık ceviz meyve suyu yapıyorum evde bunlardan yiyor içiyor acaba çok mu şekerli besliyorum ilerde sorun olur mu acaba tabi hergün hepsini vermiyorum işte bir gün yumurta tahin ekmek pekmez yiyor öbür gün bal ekmek fındık ceviz bir gün sadece pankek gibi acaba çok mu şekerli besleniyor ne dersiniz