Bebeğim bugün 3 ay 3 günlük normalde yatınca gece ilk 4 saat kadar uyurdu ama bu gece sürekli uyanıktı uykuya yatırmak zaten 3 saat sürdü 1.5 saat en uzun uyudu sanırım kucağımda emiyor uyuyor gibi gözüküyor ama bir türlü dalamıyor beşikte hiç durmuyor hemen uyanıyor mızırdanıyor beşiğe gidip bakınca gülüyor uykusunu almış gibi neden böyle napabilirim🥺