aybarssena 21 aylık bir çocugun deliksiz uyuması gerekmez mi ya? Benim oğlum zırt pırt uyanıyor suratıma bakıyor geri yatıyor ve bu aylardır böyle. Yada uyanıyor ağlıyor. Mamayı bıraktı uyur dedim bu sefer uyanıp su istiyor. Ne zaman geçecek bu durum ya
HELELEKADIN aybarssena odanız çok mu sıcak bizimki de öyleydi artık yatak odasının peteğini kapatıyorum ve uyanmaları çok azaldı 1 veya 2 defa kalkıp su içip yatıyor
Hiilyuss aybarssena suyu da kesmeniz lazım malesef. Emzik varsa onu da. Sallıyorsanız onu da. Yani tüm destekleri kestiğinizde uyuyorlar
tunaaamom24_ aybarssena gelişme var mı acaba ? Oğlum da sabaha kadar kaç kez uyanıyor her defasında ağlayarak sinirlerim bozuldu artık neye ağlıyor niye uyanıyor çözemiyorum
aybarssena Hiilyuss sadece su var o da mamayı bıraktı klimada yatıyoruz içi yanıyor diye düşündüm. Emzik yok sallanma yok