kubrakaradumann
Benim oğlum da 13 aylık ve aynısı. Bizim yediğimiz her şeyi yemek istiyo ama kısa süreli. Elleri boşsa asla ağzını açmaz. Şarkı, dans, oyuncak, boş plastik kaplara kadar her şeyi veriyorum sırf ağzını açsın diye 🤦🏻♀️ 12aya kadar baya iştahlıydı, tombik bşy zaten. Dönemselmiş. Bu ayda benlik algısı oturmaya başlıyormuş ve ben de bir bireyim, benim de kararlarım var diye göstermeye çalışıyorlarmış. Bir de oyun oynamak baskın geliyormuş. Oyun oynayabilmek için yemek yemek istemiyorlarmış.