Benim bebegim de bu sekilde kabul etmiyordu 6-18 ay emzigi su an 8 ay 4 gunluk, 7 bucuk aylıkken gece cok uykusu varken bir deneyeyim dedim o uyku haliyle emdi 3 gun diliyle atiyordu ama ben hep uyuturken onu verdim 3 günün sonunda alisti ama kucuk olan emzigi de kabul etmeme gibi bir sorun yasamamistik biz, bence bebeginiz cok uykuluyken kucuk olan emzigi verin en azindan onu emmeye devam eder siz de biraz rahatlarsiniz bir sekilde buyuk olana da alisacaktir ya da tamamen birakacak bu da bir surec iste kolayliklar diliyorum