Gece saatlerce yavrusuna bakan,her gece her ay daha da yorulan buna rağmen eşinden destek görmeyen kayınvalidesinden anlaşılma görmeyen birlikte yaşayıpta pek çok zorluk çeken ayrı yaşasa da eşini görmeyen en zor zamanlarını tek başına atlatmak zorunda kalan,yavrusu gece kaçta uyursa uyusun sabah kaçta uyursa uyusun uyuduktan hemen sonra dinlenmeyi değilde az bir şey işimi yapayım tercihinde bulunan annelerim,bu bir dertleşme postudur ayağımda salladığım oğlumla anlaşılamadığım bir günün bitişinde ve yine anlaşılamayacağım bir günün başlangıcından selamlar çok..Dertleşmek isteyen içini dökmek isteyen lohusalığı çok zor atlatan annelerim sizi dinliyorum 🙏🏻