3 aylık bebeğimi uyutmustum yatağa götürürken uyandı yatırdıktan sonra altı mı kirli diye bakacakken bianda moro refleksi gibi kollarını açtı kaskatı kesildi tüm vücudu, yüzü kıpkırmızı oldu gözleri korkunç şekilde sanki korkmuş gibi bakıyordu 2 3 saniye sürdü sırtına falan vurduk ağlamaya başladı çok korktum bu moro refleksi mi böyle bişey yaşayan oldu mu ilk defa bu kadar şiddetli şekilde yaşadı nöbet miydi diye çok korktum sonra normale döndü emzirdim uyuttum ama korkuyorum hala