Bugün çok zorlayıcı, çok yorucu bir gündü benim için her anlamda. Akşam çocuğumu uyuturken genelde her akşam muhabbet ederiz yani çocuğum sürekli soru sorar uyumamak için, bir şeyler anlatır. Bugün de aynısı olacakken, bugün çok yorgunum ve bu akşam konuşmak istemiyorum lütfen uyur musun dedim ve tamam deyip uyudu. Bunu normal bir şekilde söyledim bu arada bağırma vs gibi şeyler yaşanmadı tabi ki. Ama şu saat oldu ben buna üzülüyorum niye bilmiyorum sanki kalbi kırılmış gibi hissediyorum. Annelik ne zor of.
Derdini seveyim demezseniz biraz konuşalım🤣