gmsgms Bebeğimiz 32 günlük ve uyku esnasında reflü yatağı juno yatakta uyurken hırıltı sesi geliyor, burnunda tıkanıklık göremedik. Bu durumu yaşayan ya da önerisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz
pprensesannesii gmsgms 58 günlük kızım arada oluyo doğduğundan beri. Her gün serum fizyolojik ile temizleyin görünürde zaten olmuyo küçük oldukları için.
Bebegimm1 gmsgms yatmadan önce burnunu temizleyin bakınca gözükmez düzenli açmanız gerekli burnunu her gün
Yagizikom gmsgms ben oğlumda çok araştırdım sürekli doktora sordum en sonunda geçti kendiliğinden 😊 eğer hırıltı ciğerden gelmiyorsa küçük bebeklerde olabiliyormuş. Birde boynu bükük durmasın oda hırıltı yapabilir
ayliz4555 gmsgms Bizim var dogdundan beri 4 aylık şuan halen var doktor dedi hızlı mama içtiği için normal dedi 5-6 aylığa doğru dğzelir dedi düzeldi ama bazen hızlı içince oluyor
gmsgms pprensesannesii teşekkürler hocam, ciğerleri ile ilgili mi diye düşündüm bi de, serum fizyolojik damla iki burnuna da damlatıp aspiratör ile çekiyoruz belki bir tarafı tıkalı kalmış olabilir. Hırıltı için doktora gittiniz mi hocam peki
gmsgms Yagizikom juno yatak dediğim reflü yatağı daha bugün kullanmaya başladık hocam ablamlar göndermişti, hafif boynu bükük kalabiliyor bu yatakta iken inşallah yatakla ilgilidir teşekkür ederim
pprensesannesii gmsgms rica ederim. Evet gittim yeni doğanlarda oluyomuş. Her gün bir kere aynı işlemi yapın
mutluikizler_06 Bizim de oluyor. Bebegim 1 bucuk aylik. Burnunu temizleyin diyorsunuz ama burnu tikali degil ki. Kafasini oynatinca duzeliyo. Genzinden geliyo gibi ses. Hani oksurse duzelecek gibi. Yarin doktora gidecegim sanirim cok endiseleniyorum
mutluikizler_06 mavidomatess doktor cok normal dedi, agzindan nefes almayi ogrenene kadar boyle olabilir, dedi. Su an 4. Ayi gecti, uzun zamandir oyle bi sey yasamiyoruz
mavidomatess mutluikizler_06 teşekkür ederim rahatladım bende. Emzirirken falanda çıkarıyor o sesi endişelendim. Doktor burnunu yıka diyo. Yapıyoruz sürekli ama aynı hep
mutluikizler_06 mavidomatess rica ederim 🙏🏼 ben burnunun tikali olmadigindan emindim. Sumuk olunca yikiyodum burnunu zaten. Durtunce duzeliyodu dedigim gibi. Simdi gecti gitti. Yenidogan donemi endiseyle geciyo. Allah kolaylik versin