uzy Bebeğimin ense kısmında kırmızı böyle işilik gibi şeyler var bu yüzden çok kaşıyor saçını ne yapabilirim geçmesi için
ozgmom uzy Benim bebeğiminde ense kısmında iki tane kızarıklık var. Kortizonlu krem verdi cildiye doktoru 3 gün sürüp ara veriyorum kayboluyor sonra tekrarlıyor çözüm bulamadım seboreik dermatit tanısı konmuştu 3 aylıkken şuan 9 aylık