esmaberil benim bebeğim de bir hafta önce çok kötü balgamlı öksürüğü vardı uykusunda uyandırır bazen balgamdan zor yutkunurdu doktorum hava ve beş gün bebeklere göre öksürük şurupu yazdı kullandım devam edince götürdüm bronşit olabilir mi diye çok şükür muanede bişi çıkmadı doktor havaya devam et dedi günde dört kez verdim ve göğsüne sıcak havlu koyuyorım hep bir hafta da iyileşti şükür halen hava veriyorum garanti olsun diye