betulggd 3 yaş (38 aylık) sabah 8 de kalkıyor daha 2 dakika oldu uyuyalı öğlen uykusu da yok hergün 17 18 19 saat ayaktayız asla uyumuyor bağırıyorum, tehdit ediyorum, kötü çocuklar gelir uyumazsan diyorum, iyi şeyler söylüyorum saçını okşuyorum sallıyorum yok asla uyumuyor. Nöroloji takipliyiz epilepsi hastasıydi geçti şükür bi damla söyledi (baybay degil) uyku hormonunu aktive ediyormuş 1 2 fıs ağzına sıkılıyormus onu almayı düşünüyorum artık doktorda diyor bu kadar uykusuzluk çok fazla vücuduna zarar büyüme hormondan hiç yararlanmiyor dedi akşam 9 dan sonra damlayı ver inşallah düzene girer Allah yardımcın olsun dedi