Hamile kalmadan once tahminen 60 kilo falandım. Doğum yaptığımda 83 falan. Normal doğum yaptım. Doğumdan 2 hafta sonra 73 kiloya düştüm. Çok sevinmiştim. Bi iki hafta sonra daha tartıldım 79 kilo olmuşum. Anlasdjm .73 kiloyu hastanede doktor tartmışt. 79 kiloyu annemdeki tartıda tartıldım. Acaba yanlış miydi o bozuknuydu. Çünkü bebegim sürekli ağladığı için yemek yiyemiyorum onu bırakamıyorum günde 1 yada 2 öğün yiyorum. Oda tavas yumurta salata çorba falan.