bilgemom 2 gündür özellikle gece ateşi çok fazla çıkıyor salgındır diye bişeyde yapmazlar diye hastaneyede götürmedim ama şuan pişman oldum ılık duş aldırdım burnunu çekiyorum calpol verdim ve hala ateşi düşmedi 38.5 39 duruyor yapabileceğim bişey var mı ?
Snp57asel bilgemom durduğun kabahat git acile canım hastane ne için var calpol ilik duş düşürmediyse enfeksiyonu vardır belki geçmiş olsun bu arada