Merhabalar babamı 1 sene önce kanserden dolayı kaybettim ve gurbette yaşıyorum annemde kanser hastasıydı ben babamdan sonra baya bir süre toparlayamadım çok kötü hala da öyleyim ama babamın vefatından sonra en ufak bir yerim agrısa bişey olsa endişe ediyorum kötü durumlar geliyor aklıma doktora gittim çözüm bulamadım bu duruma içimde halledemiyorum benim gibi olanlar var mı nasıl başa çıkıyorsunuz