merhaba kızalr kızım( 2) minik sürmeli oyuncak arabasından düştü evin içinde çenesini yardı hastaneye gittik dedikiler ki burda plastik cerrahi hocamız yok şehir hastanesine gidin belki dikiş olabilir dendi ama emin değilim dedi pansumanda yapmadılar ben eczanedeye gidip evde pansuman yaptım ama dikişte emin değilim çünkü bebeğim asla durmaz ve dikiş yaptırmaz bide iz kalır diye korkuyorum sizce kendi kendine kaynar mı çokda derin değil gibi yarın şehir hastanesine gidicem bakalım onlar ne diyecekler sizin başınıza geldi mi hiç ne yaptınız