3 yaşında iştahsız bi çocuğum var maalesef. Hayatta kalacak kadar yemek yiyo. Ek gıdadan beri o kadar dikkat ettim o kadar düzgün besledim ama yemeyince yemiyomuş gerçekten. Şunu fark ettim hiç acıktım demiyo. Acaba ben sık sık yemek veriyorum diye çocuk acıkmayı mı bilmiyo diye düşündüm. Sabah 7.30da kalktı kahvaltı hazırlamadım bekledim acıktım demesini. Oyun oynadık ben ev işlerimi yaptım kahve içtim falan yok çocuk acıktım demiyo. Artık saat 10.30 oldu dayanamadım hazırladım kahvaltı. Yani çok garip geliyo bana. Yeme düzenimiz şöyle, sabah kahvaltı sonra meyve sonra çorba sonra akşam yemeği. Bu saydıklarımın hiç birini bitirmiyo, ben önüne vermezsem de acıktım demiyo. Ben kendi kafamda oturttuğum saat düzenine göre teklifsiz veriyorum yemeğini. Ne yapmam lazım önüne hiç yemek koymayıp acıktım demesini mi beklemeliyim? Şişman olsun tombul olsun diye bi amacım yok ama yalvartmadan yemek yesin istiyorum sadece.