kızım bugün tam 16 aylık dün odasını ayırdım ama pat diye ayırdım öncesinde yapmam gereken bir şey var mıydı bilmiyorum öncesinde yanımda yatıyordu hala emiyor memeye bağımlı o yüzden yemek de yemiyor doğru düzgün gece de çok uyanıyordu emmek için dün odasında uyuttum gece her zamankinden çok daha fazla uyandı sabaha karşı dayanamadın artık uykusuzluktan yanına yattım yanına yatınca kesintisiz uyudu bu arada gündüz yanımdaydı gece anlık ayırdım yani odasını bugün gündüz uykularını da odasında uyudu 15 20 dk erken uyandı iki uykusundan da zamanla mı alışıyorlar benim yapacağım bir şey var mı kesintisiz olmasa da sürekli uyanmak istemiyorum artık çok fazla emiyor nasıl kescem onu da kara kara düşünüyorum neyse tecrübeli olanlardan yardım ve fikir istiyorum