tuanacagan Kizlar merhaba, Bebeginde b12 yüksekliği çıkan oldu mu? Olduysa deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Süreçleriniz nasil gelişti? Son durumlar neler?
tuanacagan canparem11 ne kadar sürede düzeldi peki? Mamaya devam ettiniz mi? Direkt kestiniz mi yada azalttiniz mi? Birde b12 yüksekliği var dedikten sonra ultrason vs çekildi mi? Farklı dallara yonlendirdiler mi?
melisahera canparem11 bizimde yüksek 6. Ayda gittik metabolizma bölümüne kan testi yaptı bir sorun görmüyorum dedi ama B12 yüksek dedi dokuzuncu ayda tekrar kan tahlilinde çağırdı çok korkuyorum mama içiyordu kızım aptamil altıncı aya kadar altıncı aydan sonra bebelac golda geçtik şimdi onu kullan
tuanacagan canparem11 b12si yüksek çıktığı için metabolizma hastalıklarına yonlendirdiler. Tekrar farklı tahliller istendi. Bazı tahlilleri sonuçları Aralık ayı sonunda cikicak. Tüm batın ultrason çekildi. Ultrasonu ceken kadin karaciger yaglanmasi var dedi. Doktor B12 yüksekliğinde hematolojiye yönlendiriyoruz dediler. Yarında hematolojiye gideceğiz. 9 ay 9 günlük oğlum. B12 si 1023 cikti. Sizin bebeğiniz kac aylık? Ne kadar mama tüketiyor
canparem11 tuanacagan canım benimde o civar çıkmıştı 9 aylıkken ama birkaç aya düzeldi sonradan birşeye yönlendirmediler sadece baklagili azalt demişti doktor şimdi bende anlamadım şuan bebeğim 24 aylık.bu dediklerim 9 aylıkken genel kan aldırdığım zaman olmuştu. günde bir iki kez içiyor
canparem11 canparem11 toplam 240 cc sabah akşam veriyorum canım.. eğer bu süreçte ilaç falan kullandıysan oda b12yi yüksek gösteriyor bizim 1-2 ay sonra normale dönmüştü kendiliğinden
songl27 Merhaba benim kızım 2 yaşında B12 1800 çıktı takviye falan kullanmıyorum hastaydı antibiyotik verdim acaba bundan dolayı mı oldu nasıl düşünebiliriz