elarr Bebeğim bugün 8 aylık oldu 7.ayında 2 ana öğün yani sabah kahvaltı akşam yemeği bir de ara öğün meyve püresi vs şeklinde besledim. Bu aydan itibaren birde öğle yemeği mi eklemeliyim zaten mama da içiyor bu beslenme ancak sığıyor bir güne ne yapayım bilemedim
_Hera elarr mama saaat aralığını açıp, kahvaltı , meyve Yada ara öğün atistirmasi, mama , tekrar bir meyve sonra akşam yemeği , mama şeklinde yapabilirsiniz. Yani mama saat aralığına 2 öğün koyabilirsiniz. Doktorumuz öyle demişti