Huma_kus34 Kitap okutmayı ve okumayı çok seviyor. Yeni okumayı öğrendi. Sayılara çok ilgili. 4 basamaklı sayıları okuyabiliyor. Her türlü ritmik sayabiliyor. Bütün şehirlerin plakalarını biliyor. Şehirlerin yerlerini, komşu şehirlerini, bölgeleri biliyor ve şehrin siyasi sınırlarını çizdiğimizde o şehri tek seferde doğru tahmin ediyor. Birçok ülkenin yerini biliyor. Uzaya, gezegenlere çok fazla meraklı. Bunlar 2 yaşından itibaren var bu arada. Şimdi ilçeleri öğreniyor. Annesi oturtup “gel oğlum ders çalışacağız” demedi hiçbir zaman. Tam tersi, hep yeğenim “anne harfleri/sayıları öğret, şu sayı nasıl okunur” diyerek bilgi talep etti, anne babası da onu bu konuda çok güzel besledi. Bir dönem sürekli puzzle yapıyordu, irili ufaklı. Tek başına oynamayı sever. Hareketli bir çocuk değildir. Zaman, geçmiş, adalet üzerine çok fazla düşünür. Annesine karşı çok duygusaldır. Uykudan nefret eder. Duyusal hassiyetleri vardı, hala var. Duyu bütünleme terapisi aldı bir müddet. O da bazen bir şey anlatmaya başladığında cümleye girerken ilk hecede bir müddet kekeler. Ben annesi gibi tam ifade edemedim elbette, bunu göz önünde bulundurmanızı isterim.