kbrbrgl Merhaba güzel anneler 🌸 oda sıcaklığımız 24 derecede sabit oluyor genellikle ve 3 aylık kızımın üzerini sadece pofidik bir battaniye örtüyorum sizce yeterli olur mu ? Kıyafet olarak alt üst takımla yatırıyorum altta da uzun kollu zıbını var.
seyma0661 kbrbrgl bende bu şekilde yatırıyorum üstünü açtığı için sadece altta 1 pijama daha giydiriyorum
ilaxidexi kbrbrgl battaniye açıldı mı sırtımı mı üşüdü ayakları dışarda kaldı vs diye düşünmekten geceleri uyuyamıyordum, 4 aylıktan beri uyku tulumuyla yatırıyorum şiddetle tavsiye ederim