Arkadaşlar merhabalar bebeğim 2.5 aylık ayına göre kilosu da iyi şükür gece uyuyana kadar dık sık emiyor sonra uyuyunca da gece bazen kesintisiz uyuyor bazende 1 2 kere kalkıyor 6 saat uyumuş luğu da var maşallah ama sizce normal mi? Bazen çok yorgun olduğum zaman bende sızıp kalabiliyorum ama ara da kalkıyor yine. Doktorumuza sorucam ama aklıma takıldı önce buraya sormak istedim. Sizce bir bebek 6 7 saat uyuyorsa kendi uyanmadığı sürece uyandırılmalı mı yoksa uyandırmamalımıyız?