Kızlar bu çocuklar büyüdükce isler daha kolaylaşmyo muydu ya ben bebekliklerini ozler oldum inan ozaman daha kolaymş ikizler 2 bucuk yasnda iki yastan sonrası mahvoldum adeta oyle boyle degil yemek sorun uyumak sprun gezmek sorun hersey sorun soz asla dinlemiyolar bakın asla yapma oglum diyorum anlatyorum guzelce yok ust uste tekrarlyorm yok en son bagryorum artk onuda pek takmıyoda valla aksama kadar helak oluyorum biri acayip yaramaz digerini surekli bakın surekli dövüyo yada evde yapmadgi yaramazlk kalmadı beni anlyo konusuyo ama dinlemiyor hic dun aksam kaydıragnı odalarnın onune cekmis digeride kapının altnda duruyo kapıdaki kapı süsünü kaydraktan düsürmüş digerinin kafasna gelmis kafasnı deliniyomus az kala yasadgm korkuyu anlatamam size yani boyle yaramazlk yapyo tatlı yaramazlk degil artk o boyutu gecti napıcam bilmiyorum kızlar uyumak ayrı bi cile asla asla istemiyolar uyumak babasyla cileden cıkıyoruz cok zor kızlar oglan cpcugu mu zor bukadar bilmiyorum kendilerine zarar vermelernden korkuyorum artk esyayı gectim nasl dizginliycem bunları bilmiyorum cok caresiz kalıyorum sizde durumlar nasl bemi goren herkes acıyo allah yardmcn olsun diyo ay diyorum karşdan okadar mı kotu görünüyo valla kendime acıyorum artk hayrlsyla bi buyutsek su cocukları sag salim