Ablam doğum yaptı kızlar normal doğum 38 haftalık.
Ama malesef 2 gündür sağım yapıyoruz ama malesef sütü yok mama veriyoruz. Bir yandan tabiki emzirmeye çalışıyor ama bebeyi de tutmuyor 2 gündür gerçekten soluksuz çalışıyoruz.
30 cc hazırlıyoruz şuan mamayı sonra biberonda 40 cc çıkıyor 10 cc içip bırakıyor sizce yetersiz mi besleniyor gazını çıkarıyor her altığını değiştirdiğimizde siyah kakasını da yapıyor.
10 cc ile doyar mı uyanmıyor yüzünü pamukla siliyoruz altını açıyoruz neler yapıyoruz 10 cc içip bırakıyor ne yapmamız lazım lütfen fikir verin her altını değiştirdiğimizde kakası var siyah yapıyor şuan normal mi daha 2 günlük 3400 doğdu lütfen bir akıl verin ya 🙏🏻