Dilek367 Bebeğim 1.5 aylık göbek fıtığı oldu aynı durumu yaşayan anneler ne kadar sürede geçti sizde acaba?
[silindi] Dilek367 bana doktor var demişti yarım ağız sonra kendiliğinden geçti canım 3 aylıkken fln galiba endişelenme kendiliğinden geçer . Ben ne oldugunu bile anlamadım doktorda ustelememişti 🙂
Dilek367 İnşallah küçüktü büyüyünce endişelenmeye başladım korse falanda kullanmak istemiyorum bir rahatsız eder zarar verir diye
Mom103 Dilek367 inşallah canım. Ikınıyorlar ağlarken falan o yüzden oluyor zamanla geçiyor ben de geçmeyecek sanmıştım. Doktoru zaten kontrol ediyordur