Deletedmom897 Emziren anneler icin soruyorum.Bu konuda bıldıgınız dını ve saglık acısından bılgıler varmı? 24 aya kadar mı, sonrası da olsa iyi mi olur, yoksa one mi cekilmeli, neden?
ozlm0795 Deletedmom897 ben 21 aylıktı kademeli azaltarak bıraktım tamamen kendi tercihimle. Çünkü sadece meme istiyordu ve asla ek gıda yemek istemiyordu 🫠
Lazziya23 Deletedmom897 bebeğinize bağlı bence ben 19 aylıktı bıraktım sürekli emmek istiyordu yemek yemiyordu gece kalkıyordu
1prensh Deletedmom897 bebeğim 10 buçuk aylık emiyor mama veriyorum çalıştığım için artık sağım yapamıyorum o yüzden yavaştan azaltmaya ve kesmeye başlıyorum gündüz zaten çalıştığım için hiç emmiyor sadece eve geldiğimde emmek istiyor
defnem29t ozlm0795 benimkide 20 aylık olacak 10 güne gece beslenmesini bırakalı 1.5 ay oldu ama gündüz 5 dk bi emiyor iyice düşkünleşti artık çok yoruluyorum bırakcam ama bide erken mi diyorum 2 yaş mı olsa diyorum 21 aylık olduğunda bırakmışmıydı sizinki
ozlm0795 Deletedmom897 yani benimki oldukça düzeldi ilk başta kabul etmedi ama sonrasında sadece yemek kalınca mecbur kaldıkça yedi ve alıştı ☺️
Lazziya23 Deletedmom897 evet çok üzüldüm duygusal bir an yaşadım ama ben de o da daha konforlu yaşadık 😀
ozlm0795 defnem29t evet ama şöyle beş ki izne gidince gündüzü kendiliğinden azaltmıştı bir de normal ek gıdasının önüne geçiyordu hep memeye düşkündü yemek yemiyordu izinde de boşluk verince önce gündüz bitti sonra gece bitti üç gün içinde yemedi falan daha füxrne girdi sonrasında o yönden pişman olmadım açıkçası 🫶