rab03 3 buçuk ay çektik Hz Fatıma’nın ninnisi,hamak beşik, ana kucağında sallama, arabada gezinti,puseti masaya koyup sallama, bebek arabası ile ev içinde dolaşma, çamaşır sepetinde bile sakinleştirdiğim oldu. Hergün duş aldırırdım en son spaya gittik 3 hafta öyle bitti bence çünkü gittiğimiz ilk hafta uykulari düzene girmeye başlamıştı ağlamalar bitmisti