Kızlar bebisim 8 aylık olcak ek gidamiz kötü gidiyo çok istahsiz kilosuda geriden geliyo zayıf 😔 özel reçeteli mama kullanıyoruz ama onuda iştahla çok icmiyo napicam nu çocuk nasıl buyucek küçük mü kalicak hep böyle zayıf mi kalicak düşünmekten kendimi alamıyorum varmi böyle sorun yaşayan bebeginde moral olalım birbirimize cok zor büyüyor küçük kalicak diye korkuyorum