tuba5555 1. Ayını cafede pastayla kutlamıştık ogündür sokaktayız hep ve kış bebeğiydi her ay dönümünü dışarda kutladık onun dışında bebek arabasıyla sürekli dışardaydık yürüyüşe avm ye sahile arkadaş oturmasına vs hep gittim şimdi 13 aylık haftanın 3 4 günü parktayız pazara markete birlikte gidiyoruz heryere yanımda taşırım kimseye bırakıpta biyere gitmedim daha sadece iki kere akşam yemeğine gittik annem baktı oda alkollü ortam olacağı için. Yani korkacak bişey yok at arabaya çık yürüyüşe ikinizede iyi gelir