akdemrfdn zmrmry Ben de eşek sıpası diyorum ve bebeğim çok gülüyor. 😉 Dökdökümmm (ismi Göktürk, yeğenim böyle seslendiği için böyle sevmek hoşuma gidiyor) minnoçum, danammm🤣
princessmom_ zmrmry Anneeemm,Prensesimm,Tontiğimm,Keltoşumm,Kuzumm her kelimeyii kullanıyorumm vallahiii kızıma 💖
yuzirneym Minnakpopusumm, balımm, bitanem, bebeğim, oğluşumm, annemm, çıçııım (yeğenim çocuğum diyemiyor, ondan duymuştum)
CuteBadesMama zmrmry Badiş, Badiko, Bademo, loresima, çiçeğim, zillisu, şapşikellam, annişim, sincapsu … aklıma gelen sevme nidalarım, fazlası var eksiği yok 🙂↕️
Mammamiaa_ zmrmry oğluma çikolatam ,esmer şekerim ,annem ,aşkım kıvırcığım kralım ( kendi öyle istiyor) Kızımda çiçeğim, pamuk şekerim , balım kızım öyle 🥰