yenibir benim kızım 3. Aydan sonra başlamış 3.5 ayda deli oluyordu ama riske atmak istemediğim için dişimi sıktım 4. Ayını gecince destekli başlattım.
Sağlık ocağı hemşiresine kalsa 6. Aya kadar oturtma diyordu ama bu doktorum 4. Aydan sonra kısa süreli destekli olabilir dediği için Ben 4. Ayda oturttum. Bence sizde biraz daha bekleyin şuan çok küçük destekli dahi oturması için . En azından tam 4 aylık olana kadar