mucizem10 bende evlendim 2 sene kullandım hamilelik düşününce biraktim 3 ay sonea hamile kaldım hamilelikten sonra ilk emzirme dönemi diye 3 aylik igne vurdurdum ama beni maf etti hem kilo yaptı istah acti hem surekli olarak reel gibiydim ara kanamalar lekelenmeler ben bebegim emmeyince sütüm kesilince yasmine geri döndüm ben cok memnunum ben kullanmaya başlayınca tam tersi zayıflıyorum onu icinde özellikle kilo aldığımı hic farkettim yani ama herkesin üzerinde ki yan etkileri baska olabilir tabi