prp2727 Ben şu an yeni aldım kargo da gelmedi de yorumları çok kötü 8000 TL’ye aldım aranızda kullanıp memnun kalan var mı
bir1anne prp2727 çok güzel ama hemen bozuluyor arkadaşımınki 1 sene olmadan bozuldu kendi kendine demleme özelliği Manuel kullanıyor başka bir arkadaşım telefona bağlayamadı
elifozkan prp2727 karaca markanın hiçbişeyini önermiyorum yani en azından ben hiçbi şeyinden memnun kalmadım
Parsongan prp2727 Ben kullanıyorum ilk aldığım sene çok fazla arızalandı. Sürekli teknik servise git gel sinir oldum. Ama yaklaşık 1 senedir herhangi bir arıza yok. Tabi bir daha asla Karaca dan elektronik eşya almam o ayrı.
sadecesenmelek prp2727 çayı lezzetli oluyordu kendi demliyordu pratik ama 1 sene kullandım snra devreye girmemeye başladı birden hiç sorunu yokken
prp2727 princessmom_ ablam aldı o memnun kaldı yeni aldı yorumlara pek aldanma dedi de kararsız kaldim
princessmom_ prp2727 teknolojik aletler birazda şans işi bence ya ben Karaca kullanıyorum memnunum da çok yani kötüleyenler de var dediğim gibi birazda şans işi