IYK bebeğiniz kilo alımı fazlasıyla normal, 2 kiloya yakın kilo almış neredeyse, nesi azmış 3 kilo falanmı almalıydı🤷♀️ bizim doktorumuz aylık 1 kilo almasını bekleriz 6 aya kadar , sonrasında 400 500 gram alması yeterli demişti. Emzirmeye devam edin nacizane önerim 🌸