Doğum sonrası ne zaman adet oldunuz benim 3 ay oldu hala olmadı aşırı gerginlik kasıklarda ağrı vs var huzursuzluk çok fazla normal mi bilmiyorum sinirlerim de gergin. Birde sezeryan old için mi bilmiyorum sol bacağım da ağrılar var ayağım da ısınma karıncalanma vs oluyo kısacası bu doğum mentali hayatı ve bünyeyi tepe taklak ediyor arkadaş