Yasemin158 Kızlar nafaka artışda tüfe üfe hangisi olmalı bizde üfe yazıyor kararda ona göre verildi ama bugün bi yerden duyduğuma göre tüfe yazmalı daha yüksek çıkıyor dediler
bayankivircik Yasemin158 Ben boşanma protokolünü, yazarken her yıl üfe tüfe oranında artış olacaktır yazdım.
busradurukilic Yasemin158 benim avukatım da tefe tüfe yazdı biz ben boşanalı 6 ay oldu artış için 12 ay dolması mı gerekir bende bunu merak ediyordum bilen varsa yazabilir mi
Yasemin158 busradurukilic ay benimki üfe yazıyor yalnış mi oldu ozaman 1 senede artar diye biliyorum sizin ne kadar nafaka