Bebeğim 1 yaşında 4-5 tane falan düğüne gittik hepsinde de beni rezil etti mızmızlanıp ağlıyor gözünden yaşlar geliyor oyalamaya çalışıyorum olmuyor bugün de bı fuar vardı normal bir kalabalık bide müzik çalıyordu dans gösterisi vardı yine aynı şekil ağlamaya başladı müzik sustu ama mızmızlanmaya devam etti taylar ve deve vardı çocuklar biniyordu o tarafa doğru gittik çok mutlu oldu tayın üstüne bindirdim bu arada hayvanları çok seviyor kedi falan görünce heyecanlanıyor biraz durduk tekrardan kalabalığa girdik biraz bekledi sonra yine mızmızlanmaya başladı ama yani her hafta pazara gidiyoruz çok kalabalık ama hiç sesini çıkarmıyor ben bu düğün işini nasıl yapicam kızlar ya 8 aylikken kardeşimin nişanı vardı beni perişan etti Haziran’da da düğünü var düzelir mi o zamana kadar