Selam can annelerim, kızım 9 ay 8 günlük bir hafta önce doktor artık 3 öğün yesin pankek vs tarzı şeylere geçin dedi ama kızımın hiç öyle şeylerde gözü yok, sabah kahvaltıda yumurta salatalık labne zeytin ezmesi ve türevleri şeyler hazırlıyorum ama yemiyor çorbadır yemektir sürekli sabır çekerek ağzına kavga ile itiştiriyorum ilerde yemek reddi yaşarım diye korkup bir yandan ama doktorda 3 öğün dedi diye sürekli yemek yapıyorum aynı ya da benzer durumu yaşayan annelerim var mıdır öneriniz 🥺